Музикотерапія в освіті
Члени нашої Організації є авторами/співавторами навчальних програм:
- «Музикотерапія» (Схвалено Міністерством освіти і науки України Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти», протокол № 1 від 24 квітня 2012 р., протокол № 21.1/12-Г-185 від 12 квітня 2017 р.), автори: Гуральник Н.П.,Безклинська О.З.,Мороз Г.З., Бондаренко Г.К.;
- «ПРАКТИКА ЕМОЦІЙНОЇ РІВНОВАГИ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА» (схвалено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, Інститутом модернізації освіти, протокол № 2 від 19.06.2019 р.), автори: Гуральник Н.П.,Безклинська О.З.,Мороз Г.З.;
- «Веселкова музикотерапія», «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя», «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми четвертого року життя» (з грифом МОН), авторка - Малашевська І.А.;
- «Психотерапія засобами мистецтва», «Сучасні техніки арт-терапії», «Музикотерапія в освітньому просторі», авторка - Строгаль Т.Ю.

Програми з підвищення кваліфікації (авторка Строгаль Т.Ю.):
- Психологічна підтримка суб'єктів освітнього простору засобами арттерапії (30 та 60 год).
- Сучасні техніки арт-терапії (30 та 60 год);
- Музичний коучинг: трансформація через мистецтво (30 та 60 год);
- Сучасні техніки арт-терапії (30 та 60 год);
- Музикотерапія в освітньому просторі (30 та 60 год);
Дані програми активно запроваджуються в загальноосвітніх школах, дошкільних та позашкільних закладах України.
Розроблені методичні рекомендації для запровадження музикотерапії в навчальний процес «Психоемоційне здоров’я дитини засобами музикотерапії», автори Бондаренко Г. К., Безклинська О. З., Захарчук В. С., УДК 372.878: 613.86 Б 81 ВПЦ «Візаві», 2019 – 112 с.
Запровадження програм з музикотерапії в освітній процес створює позитивну атмосферу в колективах, сприяє профілактиці емоційно-стресових станів, розвитку комунікативної культури, розкриттю творчого потенціалу учнів, збереженню психічного здоров’я усіх учасників психолого-педагогічного процесу.
